niedziela, 7 września 2014

"Lukrezia" - naszyjnik inspirowany córką papieża :)

Witajcie! :)

Lubicie seriale? Ja ubóstwiam i oglądam baaardzo często - zwłaszcza kiedy szyję, wtedy po prostu musi mi coś lecieć w tle :) Ostatnio zaczęłam oglądać "Rodzinę Borgiów". I tak oto podczas oglądania tego serialu powstał naszyjnik "Lucrezia" inspirowany postacią Lukrecji Borgii i jej cudownych, pastelowych strojów. Sprawił mi on wiele trudności, co chwila zmieniałam koncepcję. :) Zależało mi na tym by był delikatny, pastelowy ale jednocześnie bogaty i z przepychem, iście królewski - idealny dla pięknej Lukrecji :D
Jak już zrobiłam wszystkie sutaszowe elementy nie miałam pojęcia jak połączyć je ze sobą... Szukałam inspiracji w internecie ale żadne rozwiązanie mi nie pasowało. W końcu wpadłam na pomysł zrobienia murku z koralików dzięki któremu naszyjnik trzyma kształt a elementy ładnie się ze sobą łączą. Jest to najbardziej praco i czasochłonna sutaszowa rzecz jakąkolwiek do tej pory zrobiłam - zapewne przez te wszystkie koraliki :P Kolia powstawała przez jakieś 20h czyli cały pierwszy, drugi i kawałek trzeciego sezonu serialu "Rodzina Borgiów". Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu finalnego :)

A jakie są wasze ulubione seriale?
Moja osobista top-lista:

1. American Horror Story ( zwłaszcza drugi (!!!)  i trzeci sezon, z niecierpliwością czekam na czwarty) - serial tak zaskakujący, intrygujący i zostający w pamięci jak żaden inny. Lepszego nie oglądałam nigdy. Po prostu MAJSTERSZTYK.

2. True Blood - wiadomo wampiry, przystojni aktorzy, dobra fabuła ( chociaż ostatni odcinek serii boleśnie mnie rozczarował ) no i gołe klaty :D

3. Supernatural - ach... ten Jensen *.*

4. Dexter

5. Copper ( Stróż Prawa ) - kostiumowy, akcja toczy się w latach 60 XIX wieku, w Nowym Jorku.

6. Ripper Street - kolejny kostiumowy, akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie po atakach Kuby Rozpruwacza.

7. Hannibal - zaskakujący, bardzo brutalny i fascynujący.

8. Pamiętniki wampirów, The Originals - moje "odmóżdżacze" :) Jak mam zły humor i przytłacza mnie szara rzeczywistość włączam sobie któryś z nich i odpływam w świat codziennych imprez, bali, pełnego make-upu zaraz po przebudzeniu i nigdy niepotarganych włosów <3

9. Revenge - zaskoczył mnie ten serial - bardzo pozytywnie :) Uwaga - uzależnia :D

A jakie są wasze ulubione seriale? Napiszcie proszę w komentarzu, może dzięki Wam będę miała co oglądać w najbliższym czasie :)


Oto lista rzeczy, których użyłam do zrobienia naszyjnika :):

- wrzosowe sznurki sutasz - chińskie,
- kaboszony kocie oko - 4 żółte, jeden błękitny ( takich samych użyłam do zrobienia kolczyków Bright Black )
- kryształek swarovskiego rivoli Vitrail Light F ,
- aksamitka w morskim, zielonym odcieniu,
- koraliki o odcieniach -  TOHO Round 8/0 Inside-Color Aqua/Lt Jonquil Lined ( TH0312 ), TOHO Round 11/0 Silver-Lined Milky Teal ( TH0720 ), TOHO Round 11/0 Transparent-Frosted Lt Amethyst ( TH0499 ) oraz TOHO Round 15/0 Frosted Gold-Lined Crystal .



















15 komentarzy:

  1. Nyaa! Kolejne cudo! Jest śliczny <3 Hmm ja żadnych seriali Ci raczej nie polecę bo głównie oglądam bajki i anime. Jednak może jeden z najnowszych filmów Dreamworks przypadnie Ci do gustu, z całego serca polecam "Jak wytresować smoka 2" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią zobaczę - uwielbiam smoki :D

      Usuń
  2. Nie oglądam seriali bo uzależniają :) Sutasz piękny i w pięknych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda - i to jak! :) Bardzo dziękuję, miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  3. Biżuteria fantastyczna! Podziwiam!!!! Z seriali mogę ci polecić Revolution i Arrow - bardzo wciągają, więc uważaj;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze lubimy te same seriale :D a naszyjnik jest nieziemski :) masz gdzies cennik tej Twojej biżuterii??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Sprzedaję na Srebrnej Agrafce - co chwila coś dokładam :) Na górze bloga jest zakładka "tu kupisz moje prace"- tam będzie mój agrafkowy profil :)

      Usuń
  5. Jest cudowny <3 Ja tam bardziej gustuję w książkach, niż w filmach. Lubię jednak całkiem niezłe ekranizacje oraz programy muzyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też kocham książki <3 Ale jak szyję nie dam rady czytać :P A audio-booki odpadają - nie mogę się przekonać. Wolę mieć książkę w ręku :)

      Usuń
  6. Ale przecudowny naszyjnik, wygląda bajecznie :) Oj też uwielbiam oglądać seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętniki wampirów :) Uwielbiam <3
    A naszyjnik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, brakuje na tej liście "Sherlocka" ;) A naszyjnik cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny naszyjnik! :) Mi ciągle brak czasu, chęci i (Kupiłam je rok temu, wstyd się przyznać... :/) Serialów z kolei nie oglądam.. Tłukę ostatnio od nowa Chirurgów, zabierałam się i do Dextera czy Hannibala, ale korzystam z pogody za oknem. Co ja będę w domu siedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego :) Jestem zachwycona,przyciągnął mnie tytuł i nie żałuję.Seriale w zasadzie oglądam te same :) Zostaję na dłużej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com