niedziela, 24 sierpnia 2014

Something blue - wedding day soutache

Witam wszystkich w to jakże pochmurne ( przynajmniej w Łodzi ) popołudnie :)
Dzisiejszy post będzie o kolczykach sutasz idealnych na ślub - i nie tylko :) Początkowy plan był taki, żeby błękitną górę kolczyków połączyć z pastelowym, bananowym dołem, jednak coś mi nie grało w tym połączeniu i postanowiłam dorobić dół w takim samym kolorze co góra. Kolczyki robiłam dosyć długo, znowu co chwilę coś zmieniałam no i nie miałam narysowanego szkicu - wszystko było w mojej głowie. Chciałam stworzyć delikatne, morskie kolczyki - zainspirowała mnie do tego górna część kolczyków - prawda, że te zawijaski przypominają fale? :D

Do zrobienia kolczyków użyłam:
- chińskich sznurków sutasz,
- miętowych kulek z jadeitu,
- kaboszonów kocie oko,
- koralików knorr prandell

 Jutro pokażę Wam skończone "bananowe" kolczyki :)







7 komentarzy:

  1. Jakie są piękne! Skąd bierzesz tę scenerie, że Twoje wyroby tak cudnie z nią współgrają? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter z wymianki z Vinted a kwiatek jedyny jaki mi został na moim biedynm storczyku :D Ha ha ha :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Wow... Nigdy nie przyszłoby mnie coś takiego do głowy ;)

      Usuń
  2. Prześliczne! Pięknie wychodzą Ci bizutki w tej technice :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Aż mi się ciepło na sercu zrobiło :)

      Usuń
  3. I znowu mi szczęka opadła, c-u-d-o-w-n-e! Szkoda, że nie mam przebitych uszu bo aż chciałoby się założyć te cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com