poniedziałek, 25 listopada 2013

Liebster

Hej dziewczyny!

Dostałam wyróżnienie Liebster Award od bogo, bardzo mi miło! Dziękuję :*





I odpowiadam na zadane pytania :)

1. Ulubiony owoc?
Cytryna - nie przeżyłabym bez herbatki z cytryną <3

2. Pies czy kot?
Od dzieciństwa psy ale kiedy mój koteusz stanął mi na drodze zakochałam się w nim a także we wszystkich kotach. Czasem je przygarniam...

3. Nie odważę się spróbować...?
Skoku ze spadochronem, nawet wejścia na szczyt jakiejś wieży. Panicznie boję się wysokości.

4. Gdybym miała 10 lat mniej...?
Miałabym 11 lat i nic bym nie zmieniła :D

5. A za 10 lat nie będę sobą jeśli nie...?
Otworzę second handu - zawsze chciałam mieć swój własny lumpik :D 

6. Szklanka do połowy pełna, czy już w połowie pusta?
Do połowy pełna :)

7. Bajka czy film?
Film, zdecydowanie.

8. Filharmonia czy stadion?
Filharmonia, nigdy nie byłam na meczu.

9. Kino czy teatr?
Kino, nie przepadam za teatrem.

10. 3D czy 2D?
2D :) Nie lubię tych okularów do oglądnania filmów w 3D - boli mnie od nich głowa :(

11. Prowadzę bloga, bo...?
Lubię dzielić się swoimi pracami, czytać komentarze o moich postach, no i oczywiście uwielbiam moje czytelniczki <3

Jeszcze raz dziękuję! Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ciekawa notka :) Też lubię kociaki, oraz wybrałabym filharmonię, natomiast z kinem czy teatrem miałabym dylemat... :D ale patrząc na to jakie filmy teraz wychodzą.. hobbit, noah, thor... ^^ chyba kino bym wybrała :D

    OdpowiedzUsuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com