czwartek, 7 listopada 2013

Royal Summer i Sweet Candy

Pogoda dzisiaj stanowczo nie dopisuje... W nocy skończyłam opaskę do włosów i miałam nadzieję że słońce dopisze żebym mogła zrobić ładne zdjęcia i pokazać wam moje najmłodsze dziecko a tu klops :(
No nic zdjęcia wyszły jakie wyszły ale zapewniam was że na żywo wygląda o wiele lepiej :D
Jestem z niej baardzo zadowolona :) Mając ją na głowie czuję się jak księżniczka :D

Przedstawiam wam również nową krywulkę którą zrobiłam jakiś czas temu ale jakoś nie miałam czasu jej obfotografować. Kojarzy mi się z cukierasami :D
Jak wam się podobają? Jakieś sugestie? :)







I ja w mojej nowej opasce :)









 Czekam na wasze opinie! :D


4 komentarze:

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com