sobota, 23 sierpnia 2014

Blue Beetle Soutache

Dzisiaj będzie o kolczykach sutasz "Niebieski Żuk" :D Znacznie, oj znacznie różnią się one od początkowego projektu :D Najpierw miały być to po prostu dyndałki ze srebrnego sutaszu ze stonowanymi koralikami ale poniosła mnie trochę fantazja, co chwilę dodawałam nowe koraliki, coś zmieniałam i wyszły takie cudaczki. Jednak myślę, że w pozytywnym sensie. Te kolczyki to miks stylów i form co jednak nie sprawia wcale, że są kiczowate. Cały ich charakter tworzy centralny kamień ( lawa wulkaniczna ), który nadaje im surowości i szlachetności, spaja w całość.

Do ich zrobienia użyłam:
- srebrnego sznurka sutasz
- szklanych koralików ( m.in. TOHO, fire polish )
- metalowych bigli
- wielobarwnych oponek fasetowanych
- lawy wulkanicznej w kształcie dropsa
- magnesowych koralików ( podłużne wieloboki )

Zaczynam przykładać się do ładniejszego wykończenia tyłu - tutaj sznurki schowałam pod koralikami :)

Ps. Na samym końcu coś słodkiego :P












7 komentarzy:

  1. Przepiękne *u* Bardzo podobają mi się te koraliki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne, nie do podrobienia!
    piękny kot!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszystko jest do podrobienia ha ha :D Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Są cudowne <3 Mój ulubiony kolor...
    I kociak też kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne <3 Ale i tak kot podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę mu :P Ale wcale nie jest taki słodki na jakiego wygląda :D Wiecznie zabiera mi sznurki i rozwala po całym domu :D

      Usuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com