sobota, 16 sierpnia 2014

Aztec Gold

Trochę Wam dzisiaj pospamuję :D A co! Nie mogłam się doczekać by pokazać Wam moje najnowsze kolczyki :) Mam masę pomysłów, co chwilę nowy :P Przyznam, że jestem z tych kolczyków wyjątkowo zadowolona. Zaczęłam je robić właściwie bez gotowego planu w głowie, byłam pewna jedynie co do błękitu z pomarańczą, potem doszło jeszcze złoto :) Nie miałam bladego pojęcia jak wykończyć górę - po prostu wzięłam sznurek i jak to mówią heja :D I poszło.

Do zrobienia kolczyków użyłam:
- koralików fire polish w odcieniu aztec gold,
- koralików TOHO matowych inside color,
- metalowych, złotych bigli,
- błękitnych, opalizujących szklanych kaboszonów :)

Jak się podobają? :)











4 komentarze:

  1. Bardzo bardzo ładne, zazdroszczę talentu, ja nie umiem sutaszować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są boskie :) te kolorki mnie urzekły :) nie dziwie się, że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com