poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Golden pearl - soutache earrings

Witajcie :) Dzisiaj przedstawię Wam kolczyki o których już wczoraj pisałam :) Dzisiaj nie będę się rozpisywać - przypomnę tylko, że dolna część tych kolczyków miała być dołem kolczyków, które zaprezentowałam Wam wczoraj klik :) I tak oto z jednej pary kolczyków zrobiły się dwie :D

Do zrobienia kolczyków użyłam:

- chińskich sznurków sutasz w odcieniu bananowym
- szklanych perełek kupionych w artfanie,
- drobnych koralików knorr prandell,
- szklanych kaboszonów opalizujących na złoto,
- metalowych bigli  w złotym kolorze.

Szykuję prezent dla mojego kota, nie jestem tylko pewna co do kolorów... I tak Benuś na pewno będzie wręcz "wniebowzięty" ^-.-^ :D Ha ha ha ha :D












Jak widzicie orchidea z wczoraj jeszcze żyje :P I to prawie w nienaruszonym stanie ( oprócz jednej dziury - wiadomo kto ją tymi kocimi łapskami zrobił ) :D



10 komentarzy:

  1. szczeka mi opadla i nie wiem kiedy ja pozbieram :O cudowne to chyba za malo ale brak mi innego slowa ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jakie piękne *.* Podziwiam precyzje wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  3. Przepiękne :) Jak zwykle też świetnie dopasowane tło ;)
    I przeniosłam się na inną witrynę, bo Blogger zablokował mi bloga :/
    https://pinokiaandhandmade.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( Będę Cię odwiedzać zatem na wordpressie :)

      Usuń
  4. piękna praca, sliczne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak one są zrobione? Jestem pod wrażeniem. Zaglądam tu do Ciebie ale czegos takiego jeszcze nie widziały moje oczy. Są piekne to mało powiedziane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sutasz i koraliki :) Na pewno zrobię tutorial sutaszowy i pokażę moje triki :)

      Usuń
  6. Zapisuję się w obu miejscach ;-)
    Wszędzie, jako Lexie's Art
    Pozdrawiam
    Ola

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow Us

Ja w internecie

Facebook Google Plus Email Pinterest

Polub mnie na faceboku :)

Obserwatorzy

Popularne posty

Moje ulubione blogi :)

Instagram

recent posts

Press

Flickr Images

Like us on Facebook

Prawa autorskie

Informuję, że wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na blogu Bead Me Bad są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie ich i wykorzystywanie przez osoby trzecie bez mojej zgody.

Kontakt

Copyright © Bead Me Bad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com